فروشگاه زنجیره ای رفاه و حاشیه ها - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فروشگاه زنجیره ای رفاه و حاشیه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی، در این شماره گزارش کوتاهی از وضعیت فروشگاه های زنجیره ای رفاه منتشر شده است.

فرقی ندارد به کدام شعبه فروشگاه زنجیره ای رفاه مراجعه کنید. هرکجا بروید آسمان همین رنگ است و با فاجعه بزرگ غارت فروشگاه روبرو هستید. تمامی قفسه ها خالی از کالا شده و گاهی برای پر کردن قفسه مجبورند با چیپس و پفک یا مایع ظرفشویی گلی آن را پرکنند.

وقتی سوال می کنید چرا خالی است می گویند: انبار گردانی داریم؟ در حالی که در انبارها هیچ خبری از کالا نیست. علت کاملا مشخص است و آن اینکه تامین کنندگان کالا در فروشگاه رفاه دیگر هیچ کالایی تامین نمی کنند چون بیش از هزارمیلیارد تومان از این فروشگاه طلب دارند.

از برنج و سوسیس و کالباس گرفته تا لوازم آرایشی و شکلات و غیره که گاهی تا نیمه های شب جلوی دفترمرکزی می ایستند تا طلبشان نقد شود. برخی از آنها یک سال است ریالی دریافت نکرده اند.

موضوع را از علی صرافان از سرمایه گذاران اصلی رفاه جویا شدیم که در پاسخ گفت: علت مدیران قبلی هستند که ما را در قرض و بدهی و سوء مدیرتشان فرو برده اند. قصد ما ایجاد فروشگاه رفاهی قدرتمند برای تامین نیازمردم با قیمت مناسب است.

قفسه‌های خالی قطعا وضعشان بهتر خواهد شد و بدهی ها را پرداخت خواهیم کرد. فقط باید صبور باشید و به ما فرصت دهید. اظهارات صرافان در حالی است که تامین کنندگان فروشگاه رفاه دیگر کاسه صبرشان به سر آمده و برخی قصد شکایت در دادگاه دارند.

شنیده شده برخی هم به دلیل عدم پرداخت ها سکته کردند و سلامتی آنها به خطر افتاده است. خالی شدن فروشگاه های زنجیره ای رفاه موجب شده تا مردم به سمت فروشگاه های زنجیره ای هفت، جامبو و هایپرمی و غیره بروند اما فقط هایپر استار و شهروند فراوانی و تنوع محصول دارند که متاسفانه به دلیل گران بودن کالاهایشان فقط اقشار مرفه جامعه مشتری آنها هستند.

در حالی که فروشگاه های زنجیره ای رفاه رقیب سرسختی برای شهروند و هایپراستار بودند چراکه از نظر فراوانی محصول برابری داشته و قیمت پایین تری هم به مشتری عرضه می کردند. فروشگاه های زنجیره ای رفاه با بیش از 18 هزارنیروی کار با بیش از 1400 نمایندگی بزرگ در شهرهای کشور به تازگی مدیرعامل خود را برکنار کرده و مدیرجدیدی را منصوب کرده است.

قول و وعید سرمایه گذاران اصلی رفاه نشان می دهد که قرار است تاپایان مهرماه اتفاقات خوبی برای این فروشگاه رقم بخورد. به شرط آنکه این قول ها محقق شود.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد