فیلم | افشای خرید رای با تراول های تقلبی در تهران - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم | افشای خرید رای با تراول های تقلبی در تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی، پس از رقابت تنگاتنگ فرهادبشیری (نماینده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) با دکتر محمود مظفر (برادرشهیدان مظفر) در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاکدشت از توابع استان تهران فرهاد بشیری با اختلاف 180 رای بعنوان نماینده منتخب پیروز میدان شد.

محمود مظفر طی مستنداتی که به شورای نگهبان ارائه کرد درخواست بررسی آرا در صندوق ها از سوی شورای نگهبان را تقدیم مراجع قانونی کرد و پرونده روی میزشورای نگهبان قرارگرفت.

در شهرستان پاکدشت شایعه شد که یکی از کاندیداها با پول تقلبی قصد خرید رای داشته اما اظهارات یک جانباز و کارمند شهرداری تهران پرده از راز دیگری برداشت.

این فیلم از سوی جمشید صدقی به سید هادی کسایی زاده سردبیر ماهنامه میدان آزادی رسیده که فرزند او (بهزاد) که معلولیت کم شنوایی دارد و تحت پوشش بهزیستی است هم اکنون به مدت 40 روز است که در زندان به سر می برد.

او در این فیلم می گوید:

قبل از انتخابات آقای حامد بشیری فرزند کاندیدای شهرستان پاکدشت در سیزدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه هادی خانی از فعالان ستاد بشیری آمدند به خانه ما و گفتند شما بیایید برای آقای بشیری تبلیغ کنید و از آن روز بهزاد پسرم را بعنوان راننده ستاد مشغول به کار کردند.

یک هفته مانده به انتخابات آقای حامد بشیری از پسرم بهزاد صدقی خواست برای گرفتن پول خرد به کرمانشاه برود که مخالفت کردیم.

حامد بشیری وقتی این موضوع را فهمید خیلی ناراحت شد و گفت ما تو را معرفی کردیم و به آن فرد شماره شما را دادیم.

آقای فرهاد بشیری (نامزد انتخابات در پاکدشت) در ستاد انتخاباتی پیش بهزاد صدقی به پسرش (حامد) می گوید این پول ها را ما ندیدیم حداقل یک نمونه بدهید تا ما ببینیم.

بهزاد به حامد بشیری می گوید: سه و نیم میلیون به این حساب واریزکن و حامد جواب میدهد خودت بهش بده بعداً حساب می‌کنیم.

بهزاد سه و نیم میلیون تومان از حساب خودش پول به فرد رابط در کرمانشاه می دهد و روز بعد یک پاکت پول تقلبی آوردند در خانه ما و بهزاد رفت ستاد آقای بشیری تا پاکت را تحویل دهد.

بهزاد گفت پاکت را دادم به حامد بشیری و حامد نگاه کرد و گفت خیلی خوب و عالی چاپ کرده و مثل پول اصلی است و به گفته دادگاه حامد بشیری چند تا بسته پول می‌ذاره توی پاکتی که آدرس خانه بهزاد روش بوده و تحویل اطلاعات می دهد و می گوید این پول را بهزاد برای آقای دکتر محمود مظفر (نامزد دیگر انتخابات در پاکدشت) آورده است.

بهزاد در اظهارات خودش نوشته که دکتر مظفر رو نمی‌شناسد و این موضوع که دکتر مظفر پول آورده شایعه است.

من و پدرم شهادت می‌دهیم که ایشون نیاورده و بشیری پول تقلبی آورده و با آن رای خریده و اینکار را هم برای رد گم کردن و خراب کردن دکتر مظفر انجام دادند.

آقای بشیری پسر من را طعمه قرار داد و با پول های تقلبی روز انتخابات رای خریداری کرد و الان بیشتر از یک ماهه که فرزندمن در زندان اوین است.

این نونی بود که آقای بشیری بخاطر رای آوردن خودش تو سفره ما گذاشت و الان هم تلفن بهزاد که همه اطلاعات در آن هست هادی خانی گرو گرفته و نمیدهد.

از مسئولین بخصوص شورای نگهبان میخواهم که چطور چنین فردی را شایسته نمایندگی می دانند که با پول تقلبی و خرید رای میخواهد برود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد