فیلم | تشویش اذهان عمومی نماینده تهران و حمایت از متخلفان مجتمع «دامگستر» - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم | تشویش اذهان عمومی نماینده تهران و حمایت از متخلفان مجتمع «دامگستر»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار در پی اظهارات روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: اظهارات حضرتعالی مصداق تشویش اذهان عمومی و بعضا دروغ است. جنابعالی در اظهاراتتان تلویحا فرمودید چون کشور شیرنیاز دارد پس دامداری غیرقانونی می توانیم داشته باشیم. آیا این اظهارات درست است؟ نماینده مردم پایتخت ایران هستید و قابل احترام اما با مدرک تحصیلی دکترای فن آوری اطلاعات نمی شود در مورد جزئیات تخصصی دامداری و دامپروری اظهارنظر کارشناسی داد.

جنابعالی در گفته های خود می فرمائید که قرار بود این شرکت به صورت تعاونی اداره شود. حرف رسانه هم همین است اما تعاونی نشد و تبدیل به سهامی خاص شد. (آیا تفاوت آنها را می دانید؟)

در گفته های ارزشمند شما بیان شده که هم اکنون در این مجتمع بزرگ 200 واحد دامداری فعال است و روزانه 700 تن شیرتولید می کند و 3500 کارگر دارد که سالانه 150 هزارتن گوشت گوساله راهی بازار می کنند. البته قطعا وزارت جهادکشاورزی منبع رسمی تری برای بیان آمارهاست.

طبق آمارهای رسمی جهاد، در این مجتمع 160 واحد فعال است و این میزان شیر تولیدی هم نادرست است. نکته دیگر آنکه در این مجتمع گاو شیری پرورش داده می شود و خبری از گاو پرواری نیست که شما از تولید گوشت سخن به میان آوردید.

جناب آقای ایزدخواه؛ بنده شما را نمی شناسم و در این 4 سال هم خبرهای بسیار کمی از فعالیت شما برای مردم تهران منتشر شد و در شهرستان ری هم به ندرت مشاهده شدید چون خبری ندیدم. در اظهارت بیان شده فرمودید که آقای نجفیان مدیر دامگستر به صورت غیرقانونی بازداشت شده و بعد هم چیزی پیدا نکردند و رها شد؟! مگر می شود فردی بدون دستور قضایی بازداشت شود؟ اگر غیرقانونی بازداشت شده آقای نجفیان با این همه وکیل زبردست و اموال و دارایی توان شکایت از قاضی و ضابط قضایی را نداشتند؟ اعاده حیثیت می کردند.

بعنوان یک روزنامه نگار ضدفساد اظهارات حضرتعالی را منطبق با حمایت از افراد متخلف می دانم و طبق قانون این اقدام باید از سوی هیات رسیدگی به رفتار نمایندگان مورد بررسی قرارگیرد و این اظهارات تشویش اذهان عمومی و دروغ پردازی است. شما نماینده مردم هستید و باید بر اساس قانون و مستندات سخن بگوئید. من نمی دانم تقابل شما با قانون برای چیست؟

جهادکشاورزی گزارش می دهد، اطلاعات جنوب ورود می کند، قاضی دستور می دهد، بخشدار مجری می شود و حکم اجرا می شود. این همه دستگاه و مسئول را شما ندیدید و می گوئید همه کشک است؟ این دقیقا تقابل با گفته های رهبرانقلاب مبنی بر مبارزه با زمین خواری و فساد است.

 

 

 

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد