فیلم | اظهارات تند یک کاندیدای مجلس در مورد افغان ها و نمایندگان فعلی تهران - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم | اظهارات تند یک کاندیدای مجلس در مورد افغان ها و نمایندگان فعلی تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی، غلام محمد زارعی کاندیدای مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگویی کوتاه بخشی از دیدگاه های خود را قبل از ورود به مجلس شورای اسلامی بیان کرد.

وی که در کارنامه کاری و اجرایی خود دو دوره نمایندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم و دهم را دارد می گوید: تهران با چالش های و معضلاتی اعم از آلودگی هوا، ترافیک، فرونشست زمین، غیرایمن بودن و عدم آمادگی در برابر بالایای طبیعی، مهاجرپذیری، کلونی افغان های غیرمجاز، مرکزیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، افزایش جمعیت، افزایش برخی جرائم و غیره دست برگریبان است.

زارعی اظهار کرد: تعجب می کنم که نمایندگان فعلی تهران چرا از مردم عذرخواهی نمی کنند؟ برای استان تهران چه کردند؟ مردم شهرستان ری چه گناهی دارند که باید با چالش های بزرگی مانند آلودگی پالایشگاه تهران، مرکز زباله های آرادکوه، حاشیه های بهشت زهرا(س)، مرکزیت انبارها و ترانزیت کشور، چالش های حاشیه شهرک های صنعتی، مافیای پلاستیک و غیره درگیر باشند.

چرا در این سالها اتفاقی رخ نداده و این چالش ها روز به روز بیشتر شده است؟ بنده زمانی که نماینده مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد بودم بسیاری از روستاهای این استان دارای زیرساخت و بسیاری از چالش ها رفع شد اما امروز در دل پایتخت هنوز روستاهایی داریم که فاقد گاز و حتی آب هستند. هنوز مشکل فاضلات در تهران و جنوب تهران چالش است. آیا این ها درد نیست؟ پس این نمایندگان چه کردند؟ بهتر است این عزیزان رسما از مردم عذرخواهی کنند.

محمد غلام زارعی گفت: آیا مساله ملت ایران مذاکره با آمریکا است؟ آیا سفره مردم مهم نیست؟ برای همین است که نارضایتی در مردم وجود دارد.

 

 

 

 

 

بازتاب رسانه ای این گفتگو

 

سایت خبری جماران

 

خبرگزاری ایلنا

 

سایت خبری گسترش نیوز

 

سایت خبری خبرفوری

 

 

سایت خبری تابناک

 

 

 

 

کانال های خبری که پوشش رسانه ای دادند

فیلم     فیلم     فیلم  فیلم

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد