تخلف رئیس اتاق اصناف! - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تخلف رئیس اتاق اصناف!

پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی| سید هادی کسایی زاده| در شهرستان ری معمولا خبرنگار اگر به صورت حرفه ای و شفاف کار کند برای او پرونده سازی کرده و همزمان از سوی برخی نهادها تهدید می شود. رفتار با خبرنگار حرفه ای در این شهرستان فرهنگ سازی نشده و ارتباطات بیشتر به صورت لابی، رفاقتانه، شبکه ای و رابطه ای تعریف می شود.

فرمانداران بیشتر با روابط سیاسی و بدون لحاظ شایسته سالاری انتخاب شده و اگر سوء مدیریت داشته باشند به آن رسیدگی نخواهد شد. در این گزارش کوتاه می خواهم از اتاق اصناف شهرستان ری بنویسم که متاسفانه در 7 ماه اخیر عملکرد قابل دفاعی به جز برگزاری جشن و مراسم و اخبار تزئینی نداشته است.

وقتی گزارش فعالیت کارخانه کارتن سازی در انبار آقای کشاورزی رئیس اتاق اصناف شهرستان ری به دستم رسید در کانال خبری شهرستان بازگو کردم و در کمال ناباوری شاهد بود که هیچ مسئولی در شهرستان و حتی استان هیچ اقدامی نکرد و این نشان بسیار بدی برای کشور خواهد بود. این تخلف آشکار در حالی است که اعضای هیات رئیسه اتاق برخلاف سنوات قبل حقوق دریافت می کنند و از یک ریال هم نمی گذرند.

اما اعضای سابق بدون دریافت ریالی خدمت کردند. امروز برخلاف قانون انتخابات اتحادیه کباب و لوازم خانگی پس از گذشت ماه ها برگزار نشده در حالی که اتاق وفق قانون موظف به برگزاری انتخابات اتحادیه بوده اما علت آن نگهداشتن رئیس اتحادیه لوازم خانگی در هیات رئیسه اتاق است.

جالب اینکه در اقدامی عجیب اتحادیه فرش و موکت در اتحادیه لوازم خانگی ادغام شده در حالی که طبق قانون این اتحادیه هنوز انتخاباتش برگزار نشده و اعضای هیات رئیسه آن عملا نباید بر سرکار باشند.

در روز اصناف اتاق شهرستان ری در حالی اقدام به برگزاری جشن و پایکوبی و ضیافت کرد که کسبه از سوی اتاق هیچ آموزشی برای فراگرفتن سامانه جامع تجارت فرانگرفتند و در فصل اظهارنامه مالیاتی اتاق اقدام شایسته ای برای آموزش انجام نداد که این از وظایف اتاق است.

هیات رئیسه اتاق در دوره فعلی گشت های نظارتی را تا 80 درصد کاهش دادند و انگار معتقدند این از وظایف اتاق نیست! جالب است بدانید اتاق در دوره قبل به ریاست لطف الله ستاره بعنوان فعال ترین و ممتاز ترین اتاق در گشت ها و بازرسی اصناف رتبه نخست کشور را به دست آورد اما عملکرد تیم فعلی این رتبه را از دست داد.

متاسفانه ساختمان بزرگ در حال ساخت اتاق هم متوقف شده و این توقف ضرر و زیان زیادی به همراه داشته است. در این سوء مدیریت رئیس اداره صمت شهرستان ری هم بی تقصیر نیست و باید پاسخگوی عدم نظارت هایش باشد. لذا با انتشار این گزارش از نهادهای نظارتی و اطلاعاتی می خواهم سوء مدیریت اتاق اصناف شهرستان ری و اداره صمت را رصد و بررسی کرده و به اصناف و مردم شهرستان گزارش کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد