نشست آموزشی انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان ری برگزار شد - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نشست آموزشی انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان ری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی، نشست آموزشی قوانین و ضوابط برگزاری انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی ث باحضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در تالار اجتماعات فدک برگزار شد.

در این نشست که باحضور معصومه گلشنی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری تهران، محمد بشارت رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری و باحضور ۴۷۶ نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات با عنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی برگزار شد، آخرین موارد و موضوعات مورد نیاز توسط استاد آموزش به عوامل اجرایی حاضر در نشست ارائه شد.

باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست در سخنانی توکل به خداوند و توسل به اهل بیت را لازمه آغاز کار در روز رأی گیری دانست و گفت: شما بعنوان نمایندگان فرماندار اولین و پر مسئولیت ترین عنصر در شعب اخذ رأی بوده و نسبت به تمامی مسائل در شعبه دارای مسئولیت می باشید. درواقع در روز اخذ رأی و در شعبات شما نقش یک فرماندار را دارا می باشید.

وی افزود: تمامی عوامل برگزاری انتخابات دارای یک هدف واحد می باشند که همان برگزاری یک انتخابات در تراز مردم شریف ایران در اوج سلامت و امنیت می باشد. عوامل هیئات اجرایی، نظارت و بازرسی با هماهنگی و همکاری در روز انتخابات به برگزاری فرآیند انتخابات بدون هیچگونه مشکل و یا کاستی کمک نموده که انشاالله با تلاش و همت کلیه عوامل زمینه جلب رضایت مردم شریف شهرها و روستاهای تابعه شهرستان فراهم گردد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد