صیغه ساعتی 400 هزارتومان! - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
صیغه ساعتی 400 هزارتومان!

پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی| سید هادی کسایی زاده | سالهای 85 و 86 بود که سردار مرتضی طلایی رئیس پلیس تهران هشدار داد که خانه های مجردی در تهران در حال افزایش است.

رسانه ها براو تاختند و سیاسیون به او گفتند دیگر از این واژه ها و اخبار استفاده نکند.

سانسور اخبار مرتبط با فساداخلاقی در رسانه های کشور و دوری رسانه ملی و بایکوت خبری تحلیلگران آسیب های اجتماعی موجب شده تا امروز شاهد تبلیغات گسترده اجاره ساعتی خانه و آپارتمان در پایتخت جمهوری اسلامی ایران باشیم. در کنار آن کانال‌های مجازی به نام نکاح موقت بازارداغی دارند.

زنان و دختران جوان مشخصات خود را به ادمین داده و حاج آقا در ازای 100 هزارتومان حق العمل معرفی دخترخانم ساعتی به آقا پسر، هر دو را به هم می رساند. جدای از اینکه از نظر شرعی چطور می شود یک خانم دو ساعت صیغه شود و فردا دوباره آگهی دهد این سوال برای روزنامه نگار مطرح می شود که چرا توئیت های انتقادی از دولت یا قوای دیگر به سرعت و با تلفن خبرنگار احضار و بازخواست می شود اما هرزگی و ترویج فحشا تحت نام نکاح موقت اسلامی و غیره و تبلیغات خانه خالی برای مسئولان دست به شکایت اهمیت چندانی ندارد؟

چندی قبل تصویر یکی از همین کانال ها را منتشر کردم که خانم های زیادی در این کانال ساعتی 400 هزارتومان خود را تحت نام نکاح موقت ارائه می کردند. بله صیغه از نظر اسلام و قرآن و خدا و پیغمبر هیچ ایرادی ندارد. حتی سینمای ایران هم در ترویج این مسیر پیشرو است. اما ولنگاری و عدم نظارت بر این آسیب اجتماعی نیاز نیست؟

برای دولت و حکومت اهمیتی ندارد چه دختران و زنانی و به چه نحوی و چرا عضو ثابت کانال های صیغه هستند؟ چه افرادی این وسط نفع می برند؟ اگراجاره خانه خالی ساعتی از طریق برخی پلتفرم ها ایرادخاصی ندارد چرا برهتل ها سخت می گیرید؟

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد