افغان ها با ثبت شرکت، پنهانی ملک می خرند - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
افغان ها با ثبت شرکت، پنهانی ملک می خرند

پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه سراسری میدان آزادی | سید هادی کسایی زاده | در جدیدترین آمارهایی که به دست آوردم افغان‌ها با مطالعه کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران تمامی راه ها را برای حضور و اسکان و کسب درآمد از زمین بکری به نام ایران استفاده می‌کنند.

در قانون ثبت شرکت ها همه اعضای هیات مدیره می‌توانند خارجی باشند به شرط آنکه محل دفتر و فعالیت شرکت در ایران باشد. این بهترین راه برای دورزدن قانون منع خرید و فروش ملک و خانه توسط افغان هاست. فقط در یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان در 2 ماه 200 شرکت توسط افغان ها ثبت شده است. آنها به نام شرکت ملک و زمین و خانه خریداری می کنند تا از این راه تجارت و سود کنند.

بر اساس آمارهای رسمی سالانه 13 هزارمیلیارد تومان هزینه تحصیل 650 هزار دانش آموز افغان می شود. همچنین برای پوشش بیمه ای 200 هزارافغان سالانه میلیاردها تومان هزینه می شود که اگر این پوشش فراگیر شود به سالانه 15 هزارمیلیارد تومان می رسد.

در بخش هزینه زندانیان با توجه به حضور 6 هزار زندانی افغان در زندان های ایران 368 میلیارد تومان هزینه زندانیان از بودجه قوه‌قضائیه پرداخت می شود. آمارهای رسمی خبر از اشغال پنج میلیون شغل از سوی افغان ها در کشور دارد که اگر میانگین حقوق آنها را ماهانه 10 میلیون تومان محاسبه کنیم سالانه 600 هزارمیلیارد تومان افغان ها از ایرانی ها حقوق دریافت کرده و بخش زیادی از آن را از کشور خارج می کنند.

در این میان فقط در تهران با چالش هایی مانند: اجاره زمین های کشاورزی اطراف حرم امام خمینی، اجاره زمین های کشاورزی و خانه اطراف سایت موشکی ایران در کهریزک، اجاره زمین های کشاورزی و خانه در روستاهای حاشیه پالایشگاه تهران، اجاره زمین های کشاورزی بزرگترین روستای تهران و تبدیل آن به بزرگترین مرکز مافیا و بازیافت غیرقانونی پلاستیک، اشتغال در 44 شهرداری استان تهران، اشتغال بیش از 60 هزار افغان در شهرداری تهران، سرایداری ویلاهای شهرستان دماوند و تهران، سرایداری برج‌های بزرگ منطقه 22 تهران، سرایداری باغ ویلاهای تهران و برخی نهادها اجاره زمین و سکونت و اشتغال در اطراف زندان تهران بزرگ و اشتغال در بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در تهران بخش دیگری از اشغالگری آنهاست.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد