غیبت تفکر شهید رجایی در جشنواره شهید رجایی استان تهران | سیاسی بازی با عملکرد حرفه ای؟ - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
غیبت تفکر شهید رجایی در جشنواره شهید رجایی استان تهران | سیاسی بازی با عملکرد حرفه ای؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی، بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان تهران با تمام شائبه هایش به پایان رسید اما در لیست سازمان ها و نهادهای برگزیده هزاران علامت سوال وجود دارد.

بعنوان مثال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران که خود متولی جشنواره است خودش را برتر اعلام کرده در حالی که این سازمان نسبت به 6 سال قبل شکست بزرگی در اجرای برنامه هایش داشته که مهمترین آن شکست در اجرای سند توسعه استان تهران است.

یا اداره کل جهاد کشاورزی استان تهران چگونه برتر شده در حالی که فساد بزرگ دامگستر در جنوب تهران آبرویی از این سازمان برد که در تاریخ ماندگار شد.

جالب تر از همه برتر شدن اداره کل استاندارد استان تهران است که برای آن حرف دارم چراکه … (تا تکمیل پرونده)

آیا واقعا نشان رضایت مردمی از اداره کل بهزیستی استان تهران واقعی است؟

چرا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران هیچ مستندی مبنی بر شاخص ها و امتیازات انتخاب این سازمان ها و نهادها را رسما منتشر نکرده است؟

اسفبارتر آنکه اکثر مدیران ستادی استانداری تهران هم تقدیر شدند. اما برای چه کار و عملکردی مشخص نیست؟ در حالی که کل عملکرد استانداری تهران در سه سال اخیر زیر سوال منتقدان است.

اما انتخاب فرمانداری های برتر استان تهران جای تامل بیشتری دارد. مثلا محسن قضاتلو بدون تجربه از کارمندی شهرداری تهران چند ماه شهردار باقرشهر می شود و بدون عملکرد خاصی با ارتباط محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور فقید فرماندار پردیس می شود. و یک مرتبه بعنوان فرمانداری برتر معرفی می شود. سوال این است که بر چه مبنایی این برتری اعلام شده است؟

از همه جالب تر اینکه سایرفرمانداری ها هیچ خبر و اثری از آن نیست. مثلا مهمترین فرمانداری استان (فرمانداری ری) با بیشترین جمعیت و ظرفیت و اقدامات جایگاهی در شاخص ها نداشته است. از برگزاری آرام و بدون حاشیه انتخابات ها، برگزاری مراسم های ملی و مذهبی، اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی شهرستان و غیره که در برخی دیگر از شهرستان هم نمود دارد.

آیا رفاقت فرماندار با مثلا تیم پایدارچی ها موجب نشده فرمانداری فلان شهر بیشتر دیده شود؟

یا شرکت توزیع نیروی برق که صدای مردم را در بحران برق بلند کرد شایسته تقدیر اعلام شده است. در حالی که این شرکت هیچ اقدامی برای بحران برق نداشت و صرفا از مردم می خواست صرفه جویی کنند یا ترانس های آتش گرفته را تعویض می کرد. آیا این موفقیت است؟

این انتخاب و اعلام بدون ارائه مستندات و مخفیانه (بدون توجیه و شفافیت رسانه ای) نشان می دهد که جشنواره شهید رجایی بدون تفکر شهید رجایی پیش می رود. و گویی سیاسی بازی جای کار حرفه ای را گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد