چرا شهاب مرادی با حقوق 30 میلیونی باید مشاور دیوان محاسبات باشد؟ - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
چرا شهاب مرادی با حقوق 30 میلیونی باید مشاور دیوان محاسبات باشد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی؛ سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: حجت الاسلام شهاب مرادی را کسی نمی شناخت چون از درجه خاصی در روحانیت و تحصیل برخورددار نبود و نمی توان گفت او نخبه و خاص است. به برکت خبرگزاری مهر در دهه 90 او با برگزاری جلساتی به اسم ازدواج موفق یا آسان و کلاس مجردها خود را سر زبان ها انداخت. بعدها برای اهالی رسانه مشخص شد علت این همه کار تبلیغاتی و رسانه ای برای رسیدن به صندلی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است که با حکم محمدباقرقالبیاف شهردار وقت تهران در تاریخ 9 آذرماه 1392 منصوب شد.

هرچند کار خاصی از سوی این روحانی از این سازمان گزارش نشده اما آزاد کردن 100 قطعه بلبل خرما از فراز فرهنگسراهای تهران در هوای آلوده خبرساز شد که نامبرده دلشان خواسته بود با این کار فرهنگ سازی کنند که موجب اعتراض و انتقاد تند حافظان محیط زیست و حیوانات قرارگرفت.

عمر خدمت شهاب مرادی در شهرداری تهران کمتر از 2 سال بود و در 22 فروردین 1394 برکنار شد.

او روز به روز در رسانه رو به افول رفت و دیگر نتوانست حتی با قدرت صدا و سیما به جامعه برگردد. حالا در اقدامی دیگر مشخص شده این کارشناس عرفان بعنوان مشاور رئیس دیوان محاسبات کشور منصوب شده است که جای نگرانی است. چطور یک روحانی که مدعی انقلابی بودن و قانونمداری و اخلاق دارد بر خود می بیند در سازمانی که ارتباطی با رشته تحصیلی او نیست منصوب شود.

مگر آنکه بعنوان یکی از افراد سیاسی به دنبال سهم خواهی و یا حضور در سفره انقلاب باشد. با این حال این رفتارها به دور از ظاهری است که او در این سالها از خود معرفی کرده است. این انتصابات به هیچ عنوان بر اساس شایسته سالاری نیست و بیشتر جنبه سیاسی و حزبی دارد.

قطعا جوانان و نخبگان حرفه ای با مدارک تحصیلی مرتبطی هستند که در دیوان محاسبات مشغول به کار شوند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد