افشای فساد روغن های فاسد | حراست سازمان کارمندان را در اتاق بازداشت می کند | گفتند کسایی زاده جاسوس است - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
افشای فساد روغن های فاسد | حراست سازمان کارمندان را در اتاق بازداشت می کند | گفتند کسایی زاده جاسوس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه سراسری میدان آزادی، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار خبر از فساد پنهانی داد که با جان و مال و زندگی مردم ایران بازی می کند.

او نوشت: یکی از کارخانه ها و تولیدکننده های معروف روغن مایع در ایران روغنی وارد کشور (واردات) می کند که بر اساس قانون ابتدا باید مورد ارزیابی و سلامت قراربگیرد. روغن ها به کرج می رود تا مورد آزمایش های سخت قرارگیرد و علی رغم اینکه روغن ها شاخصه های لازم را نداشتند دو خانم به نام های خانم «ر» و خانم «الف» گزارش را دستکاری می کنند تا روغن سالم اعلام شود.

اما یکی از کارکنان شریف شکایت می کند تا این اقدام میسر نشود.

با لابی سنگین و پرهزینه کارخانه روغن (شرکت داخلی) پس از چند بار اعلام مردودی روغن های وارداتی آزمایشگاه مرجع تغییر می کند و روغن به اصفهان می رود که از قضا مدیرآزمایشگاه از دوستان مدیرکارخانه و یکی از کارکنان سازمان است و نتیجه یک مرتبه مثبت اعلام می شود.

جالب آنکه آن دو خانم که نتیجه آزمایش را دستکاری کردند هم سمت بالاتری می گیرند. به گفته شاهدان عینی و کارکنان با غیرت و سالم سازمان خانم «پ» مدیرکل نظارت هم دخیل بوده و یک سر مافیای روغن زیتون کشور است. جالب آنکه این خانم همسر معاون سابق یکی از سران کشور تشریف دارند.

کسایی زاده گفته است: یک ماه قبل این فساد را توئیت کردم و یکی از خانم های آگاه به این پرونده در حراست سازمان بازداشت می شود و گفته می شود کسایی زاده جاسوس است و نباید اطلاعات به او داد. جالب تر آنکه یکی از رئیس گروه های حراست سازمان هم اخراج می شود.

این روزنامه نگار می گوید: این یک شبکه فساد در سازمان است که با دریافت رشوه و لابی آزمایشات مرتبط با روغن را دستکاری می کنند که از منظر قانون جرائمی مانند تشکیل شبکه فساد و رشوه، جعل مدارک و اسناد دولتی، تهدید علیه امنیت مردم و … را شامل می شود.

کسایی زاده خطاب به قوه قضائیه و دولت نوشت: متاسفانه افشای فساد در ایران جرم است و با خبرنگار برخورد شدیدی می شود. لذا هیچ درگاه و راهی برای افشای فساد وجود ندارد چون من شخصا به نهادی اعتماد ندارم و هر بار گزارش کردم نتیجه ای نگرفتم.

با این حال می خواهم برای حفظ جان مردم به این پرونده ورود کنید و اگر اطلاعاتی خواستید در اختیار شما قرار می دهم.

چرا رئیس یک اداره ای بخواهد به هرقیمتی شده در راس این سازمان بسیار مهم در جمهوری اسلامی بماند.

 

انتهای پیام

 

 

%  % % %

true
true
true
true
  1. محمد

    با سلام و احترام. لطفا کارزارهای مرتبط با درخواست تغییر رئیس سازمان استاندارد را برای افزایش مشارکت به تبلیغ فرمایید. با سپاس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد