نمایندگان دو شرکت بزرگ عربی برای دیدار با تاجرایرانی به یاسوج سفر می کنند - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نمایندگان دو شرکت بزرگ عربی برای دیدار با تاجرایرانی به یاسوج سفر می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی، پیمان مندنی پور تاجر و فعال اقتصادی ایرانی میزبان نماینده های شرکت های سرمایه گذاری «ای پیک امارات و جلوبل کویت» در شهرستان یاسوج خواهد بود.

وی هدف از این دعوت را بررسی و معرفی ظرفیت های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و گردشگری استان اعلام کرد و گفت: موضوع عدم وابستگی به نفت از مهمترین دغدغه هایی است که در سیاست های کلی نظام و بیانات رهبرانقلاب و اسناد توسعه ای ایران به آن تاکید شده است. لذا با توجه به برخی گشایش هایی که در عدم وابستگی به نفت شاهد و ناظر بودیم باید به نحوی مراقبت کنیم که در صورت بازگشت به برجام بار دیگر به نفت وابسته نشویم.

پیمان مندنی پور اظهار کرد: همانطور که در فلسفه تاسیس صندوق توسعه ملی مورد توجه قرار گرفته، پول نفت باید در توسعه زیرساخت‌ها و بهبود اقتصاد کشور در آینده مورد استفاده قرار گیرد و دولت و سایر نهادهای تصمیم گیر باید مراقبت کنند که با افزایش دوباره وابستگی به نفت، مشکلاتی جدید دامن گیر اقتصاد ایران نشود.

وی گفت: فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری نیاز به اعتماد دو طرفه دارد لذا دولت باید شرایطی را فراهم کند که در قالب آن، سرمایه گذاران با اعتماد به شرایط در بخش های مختلف اقتصاد فعال شوند و نگرانی بابت آینده سرمایه‌شان نداشته باشند، با چنین رویکردی می‌توان امیدوار بود که دستیابی به اهداف کلان اقتصادی ممکن باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد