«هادی بادلی» بخشدار کهریزک شد - میدان آزادی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«هادی بادلی» بخشدار کهریزک شد

به گزارش پایگاه خبری ماهنامه میدان آزادی، هادی بادلی صبح روز سه شنبه بعنوان بخشدار کهریزک منصوب شد.

«بادلی» متولد 1360 دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی مقطع دکترا می باشد. وی جانشینی فرمانده سپاه پاسداران شهرری، فرمانده بسیج مخابرات کشور، مسئولیت در قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه و عضو هیات امنا در ستاد شورایاری شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

پیش از این امین بابایی به مدت 3 سال بخشدار کهریزک بود و بعنوان بخشدار نمونه معرفی شد. امید است با حضور هادی بادلی فرزند ری برنامه ها و اسناد توسعه بخش کهریزک پیش برود.

بر اساس این گزارش هم اکنون بخش کهریزک با چالش بزرگ زباله های ساختمانی، سگ های رها شده از سوی شهرداری تهران، مشکل حریم، جاده های ناهموار و غیر استاندارد، مهاجران غیرمجاز افغان، آلودگی هوا، مافیای پلاستیک، تجمع گروهی از قاچاقچیان و جرائم خرد و کلان در منطقه،  مسائل زیست محیطی، عدم داشتن المان شهری، فساد سیستماتیک در بدنه شهرداری ها که برخی دستگیر شدند، ساخت و ساز غیرمجاز، ساختمان های نا ایمن، عدم استحکام بنا و سازه ها در برابر حوادث طبیعی، تداخل صنفی، اصناف بدون مجوز، ترافیک و غیره … درگیر است.

بابایی در این سه سال مشکل سرانه درمانی، سرانه آموزشی، سرانه فضای سبز، بهسازی برخی جاده های خطرناک، تقویت مدیریت روستاها، و آب شرب منطقه را اصلاح و بهسازی کرد که اقدامات بخشدار سابق به زودی منتشر می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد